Wat vind jij van onze dienstverlening?

2
10-10-2019
  • enquete
  • kwaliteit
  • beoordeling
  • dienstverlening
  • kwaliteitsmonitor
Studiezaal 1_kleinWij doen als archief ons best om het zoeken in onze bronnen zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken. We proberen zoveel mogelijk digitaal ter beschikking te stellen en vragen van bezoekers zo goed mogelijk te beantwoorden. Hoe doen we dat volgens jou?  Wat vind je van onze dienstverlening? Graag horen we je mening.

Ga naar de vragenlijst

Om de twee jaar testen we de mening van onze gebruikers. De uitkomst van het onderzoek (de Kwaliteitsmonitor) laat ons verbeterpunten zien. We gebruiken dit om onze dienstverlening nog meer te laten aansluiten bij de wensen van de gebruiker. Zo blijft Regionaal Archief Tilburg steeds in ontwikkeling.

Invullen van de enquête kost hooguit 10 minuten. Uiteraard is je anonimiteit gewaarborgd. De enquête loopt van 1 oktober t/m 24 november 2019.

Zodra de uitslag bekend is laten we via onze website, nieuwsbrief en sociale media weten wat de uitkomst is. Alvast bedankt voor je medewerking!

De laatste keer dat we de Kwaliteitsmonitor uitvoerden, was in 2017, met goede   resultaten.

Reageren

Contact en informatie
sluit Hulp nodig?
We helpen je graag van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 en van 19:00 tot 22:00 uur via chat.
Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag wel stellen via een e-mail naar info@regionaalarchieftilburg.nl.

sluit Online op dit moment
chatOnline -
Stel een vraag